kubra_sacak Bende bugün yaptırdım 38. Hafta hastaneden istediler. Para vermedik.aşırı canım yandı kanadı hatta ama öyle kan akmadı çubuğa kan bulaştı çok az. Korkutmak istemiyorum ama cidden çok canım yandı ağladım .. 😐
halitefe Htcemr20 istisna olmuş canım yada başka bir şey bilemiyorum şuan nereye gidersen git alınıyor
Deletedmom355 Bilinmiyor dedem ve kuzenime kan da baktılar negatif çıktı sonra film çektirdi ciğerlerinde göründü. Şimdi sürüntü aldılar sonuç bekleniyor. Yani kan yanıltıcı olabiliyor
Deletedmom355 Bilinmiyor sürüntüden korkmayın bende ilk çok korktum sadece sürüntüyü içeri iterken nefes alın o zaman acımadan giriyor çubuk
Burcuu3761 Bilinmiyor belirti olduğu sürece bedava yapıyorlar devlette burundan ve ağızdan bi cisim sokarak bakılıyor belirti yoksa kendi isteğinizle yaptırmak istiyosanız bu aynı test 250 tl ye yapılıyor biz rahatsızlanmıştık tüm belirtileri taşıyoruz diye bedava yaptılar sonuç negatif çıktı çok şükür
gokcecan Bilinmiyor kan testinin yanlış olasılığı var ama sürüntü testi %100 sonuç veriyo. Özeller malesef çok pahalı. Devlettede sıra gelmiyomuş. :( allah yardımcımız olsun
SMin Naren1 daha geçen hafta eşim normal grip olmuştu gitti devlette yaptırdı ücretsizdi. Acilden giriş yaptırmıştı. Çok şükür negatif çıktı