Öksürüyorum kadın doğum doktoruma gittim Öksürüyorum dedim git covid 19 testi yaptır gel dedi. Danışman bölümü iki türlü olduğunu hangisini istediğimi sordu bende kanı seçtim ötekinden korkuyorum.Kan yoluyla yaptırdım 250 TL , sürüntü ise 375 TL. Doktor kan yoluyla yaptırdığımı kabul etmedi sürüntülü istedi ondan da korkuyorum bu doktor niye kabul etmiyor ya madem kan yoluyla yapılan test bir işe yaramaz o zaman niye 250 TL verdim