SumeyraSS Blkhzl aslında evet sezeryan daha temiz yani belli zamanı filan sıkıntı çekmeden kolayca bebek çıkıveriyor 😅 ama sonrası sıkıntı. Çok da kötü olmaz inşallah sonrası da
Pinarx07 Emsl_kn benimde ayni yarin 40+1 oluyorum bnde gectigimjz haftada 1 cm acilma vardi sadece artik korkuyorum niye dogmuyo stres oldum suni sanci vericekler glmezse 41 haftaya kadar beklicek dr sinirlerim bozuldu artik aglayasim geliyo 😞
Emsl_kn Pinarx07 bende aynı durumdayım. Gurbetteyim yanımda eşimden başka kimse yok tek başıma olacağım yani. Suni sancı alırım doğumum zor olur toparlanamam diye çok korkuyorum. Eşim var ama erkek de bi yere kadar yardım edebilir sonuçta.
Pinarx07 Emsl_kn suni sanci o anlarda zor olur illaki dogumdan snra duzelir galiba belkide kolay olur epiduralde isteyin yaninda en azimdan hafifletir 😐
Pinarx07 asiyenurg kasilmam oluyo karnim hep sert ama baska birsey yok gelmiyo agri falan hafif adet agrisi oluyo gun icinde geciyo o kadar dr karninda düşmüş demisti insallah yakindir gelmesi 🙂
Gulden2416 Ebruaybars benimde oglum 42+2 de rtık gelmeyınce yatış sonra bekledim ve günün sonunda sezarjan inşllh saglıcakla alırsın kucgına. Not benımde ne agrı ne sancı nede suyum geldi
Ebruaybars Gulden2416 iyi ki sezeryan var eskiden yokmuş ne kadar zormus analarımız zamanında bı yönden şanslıyız neyseki günü doldu sezeryan olsa bile
Milkyol Blkhzl halemehmet benm agrim yok ama bebek hareketli evet. Ozellikle son zamanlarda karnimdan cikacak gibi degisik hareketleri var. Geriniyor gibi :) bir de gece uykum uyandigimda zor kalkiyorum yataktan. Sanki heryerim tutulmus gibi