Blkhzl Mrb uzun zamndr uyqulamayı kullanıyorm paylaşmları yormları okuyup bilqi ediniyorum 38+3 qünlük olduk bebeqm kız we hçbir işaret yok DOGURAMIYORUUUMM diye post açınca birşeyler oluyodu qaliba bnde denemek istedim 🤣 hadi Bismillah ☺ dogumdan cok korkuyorum ve biran önce hayrlısıyla olsun bitsin istiyorm
Ebruaybars Blkhzl gece yarısı 41+2 olacağım ama kasılma ve ağrıdan baskabisey olmuyor ne nişan ne şu ne bel ağrısı hicbisey yok yarın hastaneye gideceğim suni sancı yada sezeryan olacak çok korkuyorum ☹️
Gzmsydr Blkhzl ayrıyız 38+3 uz benimde oğlum olcak ne agrim var ne sizi yarin doktor kontrolüm var çatı muyanesi olcam bakalım ne olcak🥰
Milkyol Ben de 37+4um, benimki de kiz ve hic bir dogum belirtisi yok😀 ne sanci ne bisey.6.5 km yurudum haftasonu, Dun de temizlik yaptim ama tik yok. 😁
halemehmet Milkyol bende 37+4 üm kız bebek bekliyorum bende senin gibi🥰 2 gündür benim bebiş çok hareketli maşallah bide sırt ağrım çok fazla. Sende de böyle mi durumlar 😊
Blkhzl Milkyol walla qelmek istemeyince naparsak yapalm olmuyo sanırm kaçgündr boya wurdm temzlik yaptm o kadr eğildm kalktm hic banamısın demedi 😀 şimdi hurma we adaçayına başladm iki bardk içtm midemi bulandrdı ondanda bi sonç alamicm sanırm😀
Emsl_kn Sizinki de bir şey mi yani ben 40+1 im ne açılmam var ne su ne nişan. Düzensiz sancılar oluyor sadece. Daha bugün doktora gittim açılman yok dedi yıkıldım resmen gelmek istemiyor bu kız.
Blkhzl Emsl_kn aa kız çocuklarıdamı 40 a kadr bekliyo işimz war desene e peki doktor ne dedi gün falan wermedimi daha ne kadar bekleyebilirsn ki
Pinarx07 Emsl_kn benimde ayni yarin 40+1 oluyorum bnde gectigimjz haftada 1 cm acilma vardi sadece artik korkuyorum niye dogmuyo stres oldum suni sanci vericekler glmezse 41 haftaya kadar beklicek dr sinirlerim bozuldu artik aglayasim geliyo 😞
Blkhzl halemehmet ben temzlikten sonra mı yoksa 38 haftalığn wermş olduğu birşymi bilmiyorm harektlerde baya azalma oldu sırt ağrısını hiç deme zatn gecelerde ayrı bir işkence haline qlgeldi artık😬
Milkyol Blkhzl halemehmet benm agrim yok ama bebek hareketli evet. Ozellikle son zamanlarda karnimdan cikacak gibi degisik hareketleri var. Geriniyor gibi :) bir de gece uykum uyandigimda zor kalkiyorum yataktan. Sanki heryerim tutulmus gibi
Blkhzl Ebruaybars seninde çok olmuş yaa 41 nedir kız mı bebişin erkk qenelde 41 e kadr gidiyo diyolar ama
Gulden2416 Ebruaybars benimde oglum 42+2 de rtık gelmeyınce yatış sonra bekledim ve günün sonunda sezarjan inşllh saglıcakla alırsın kucgına. Not benımde ne agrı ne sancı nede suyum geldi
Emsl_kn Blkhzl canım Almanya da yaşıyorum. Burda sorun olmadıkça 42 ye kadar bekletiyorlar normal doğum için. O yüzden doktorum bir şey demedi
Ebruaybars Blkhzl bnde yarın 40+2 oluyorum alttan muayene olacak en son 38 de yapıldı açılma yoktu şimdi yarın yine var çok korkuyorum zaten duruma göre yarışım olacak eğer uyarsa suni sancı ama o tutmazsa sezeryan ☹️☹️☹️
Ebruaybars Blkhzl yanlış yazdım tatlım duzeltemedim de 40+2 dicektim , yarın herşey normalse devletteki cumaya kadar bekleyelim diyor ama özeldeki yatırmak istiyor napiyim
Blkhzl Ebruaybars suni sancıyı cekip.sezeryan olmakta ne bileym.keske direk sezeryana karar werseniz Allah yardmcın olsn 😒
Ebruaybars Blkhzl yarın bı baksın da hiç açıklık yoksa direkt suni vereyim derse kabul etmem iki gün daha durup açıklığa bakalım derim açıklık yoksa sezerysn isterim artık bı de bende aşırı korku var herşeyin en kötüsünü düşünürüm hep☹️
SumeyraSS Benim de 39+1 oldu ama hiç gelesi yok beyefendinin 😅 o kadar pilates squat hurma boşa gidiyor. Kilosu da artmış cuma günü kontrol var doktor da normal diye ısrar etme dedi sezeryan la alma taraftarı. Üzüldüm de normal olamayacağı için 😔
Blkhzl SumeyraSS öyle walla qelesi yoksa naparsak yapalm qelmiyor ben sezeryanada uzak bakmıyorm aslnda doktor teklf etse hemn kabul edebilirm sanki o daha kolaymş qbime qeliyo
SumeyraSS Blkhzl aslında evet sezeryan daha temiz yani belli zamanı filan sıkıntı çekmeden kolayca bebek çıkıveriyor 😅 ama sonrası sıkıntı. Çok da kötü olmaz inşallah sonrası da