duygu111 Kızlar sizler tetanoz aşısı oldunuzmu bana doktorum hıc bırsey söylemedı bu konuyla ilgiili zorunlumu hıc bir fikrimde yok.. 23. Haftamdayım normalde 21. Haftada yapılmaya başlanıyormuş ve 2 doz yapılıyormuş 😨
Babyy1S duygu111 doktor soylemiyor kayıtlı oldugunuz saglık ocagında sizin gidip yaptırmanız gerekli Benm ebe baya ilgili aradı o sekilde gittim gec kalmadan sizde gidin saglık ocagına
minnakmina duygu111 saglık ocagındaki hemşirenin arayıp söylemesi gerekiyor 24. Ve 28. Haftada da yapanlar var gidip sorabilirsiniz yada 1 hafta bekleyin aramasını
Plnbsmnc duygu111 Tabiki olmak zorundasınız hem sizin hem bebeğinizin sağlığı açısından. 20. Hafta ilk doz yapılıyor bir ay arayla ikinci doz. Sağlık ocağından gebelik takibiniz yapılmamıştır büyük ihtimal bu yüzden bilginiz yok
Plnbsmnc duygu111 yarın gidip sağlık ocağından sormanız lazım çok geç kalmış değilsiniz mutlaka olun. Sağlık ocağından gebelik takibi bu yüzden yapılır 2 doz aşınız olacak ve doğumdan sonra bebeğin takibi yani aşıları devam edecek
Dilan-acr Ben yaptırmadım Doğum yaptım 2 aylık olduk 🤭bir problem yaşamadım ama yaptırmıyorsan dikkat etmek gerekirmiş doktorun yaptır diyorsa yaptır Doğumda falan steril olmak lazımmış
RukiyeAkdgn Dilan-acr bende yaptırmak istemiyorum ve bir sorun olacağınıda sanmıyorum sizde de herhangi bir sıkıntı olmadı değil mi
esengl_ duygu111 bana da dokto dememisti sağlık ocağına gitmiştim ilaç yazdırmaya aile hekimim dedi gebe misin gebeysen şunları fln yaptır diye sonra beni ebe gönderdi o da aşı lama günleri verdi. Sende sağlık ocağına aile hekimine bir de istersen
9ay10gun duygu111 Ben şehir dışında olduğum için yaptırmadım sağlık ocagindaki doktor 24. Haftada gelebilirsin demişti yarın girip vurunucam ikinci dozuda 28de vurcak
123321 Bende 2. Dozu vurulmam lazım seni arıyacağız dediler aramadılar bende gittim sormak için aşı yok diyorlar ya
Attent duygu111 canım ben bugün doktor kontrolümde gittim sordum 21 22 haftada yapılması gerekiyormus ben 11 hafta 1 gün hamileyim bana daha erken dedi