Bende 34 haftalığım şimdi doktordan geldim 2600 olmuş kilosu,30.haftamda 1300 dü en son 1 ayda 2 katı olmuş doktor önden gitmeye başlamış böyle giderse 3.900 falan doğar sen ufak tefeksin normal doğuramazsn dedi banada bende normal istiyorum ama bebeğe kilo aldıran şeyler tüketiyodum hep ama artık kilo aldrmıcak birşeyler yemem lazm sanırım 🙄🤔