Hediyelik ne düşünüyorsunuz bayanlar.. ? 😊
Çikolata yaptirmak istiyorum hastane için ama henüz erken sanırım. Ya da pembe puantiyeli lokum kutulari var onlardan alıp lokum da koyabilirim. Bilemedim. Cikolatayi da mevludunde dagitirim Allah kismet ederse..
Mevlutte dagitmalikta yasin ve tesbih dusunuyorum 2 TL 'ye buldum instagramdan. Cocuklara da kucuk kurabiye posetlerinin icine cikolata seker jelibon sakiz vs. gibi kucuk seylerden koyayim diyorum.