ipeksfr ya bu dogum nekdr pahalı istanbul ankara gibi yerlerde🤭 ben Trabzonda yasiyorum imperialde oglumu 600 e dogurmustum 3 sene once. Suanda nekdr bilmiyorum ama son zamanlarda bi soylenti var normal dogum bedava diye, normal doguma tesvik ediyorlarmis falan, bi sorucam😁 bazi hastanelerde 4000-5000 e kadar cikiyor, gunahtir ya.🤦🏼♀️