Mapleleaf Nasippp canim geldi suana kadar bir yere dinledim ilkinde bulamadim kalp atisini her hafta ultrasona gidiyorum diye cok dinlemedim ama artik ayda bir gidicem o zaman isime yarayacak gbi duruo 😊
Nasippp Mapleleaf bende 11+3 üm kasık ağrın var mı canım benim geceden beridir sağ taraf kasık Ağrım. Var 😞
Mapleleaf Nasippp evet ara ara sag kasikta agri oluyor ama bu cok normal bebek buyuyor rahim genisliyor endise etme derim
Nasippp Mapleleaf ay ne bileyim geceden beri geçmedi ağrı yarın gideceğim doktora böyle olunca bebeğimi merak ettim