Ben bir ara almayı düşünmüştüm. İlk haftalarda çok tedirgindim hatta bir gün bulantım geçti bir şey mi oldu diye doktora gitmiş insanım. Ama sonra dedim bunu alırsam ben iyice psikopata bağlarım kendimi tanıyorum çünkü. Öyle böyle derken 34 haftaya ulaştık çok şükür. Zararlı zararsız orasını hiç bilmiyorum zaten ama psikolojik olarak sürekli kendinizi yıpratırsınız diye düşünüyorum bu benm fikrim elbette 🥰