Benim kasım inşallah kızlar, beşik, nevresim takımı, emzirme önlüğü, supriz yastikli alt açması, bezi , 2 takım hastane çıkışı, 10tane citcitli zibini, 5 tane alt üst takım kıyafeti, 5 tane tulum tarzı kıyafeti, kundakları, beşik içi koruyucusu , ağız bezleri, çorapları, mama onlukleri, biberonu, uyku tulumu, kendim için lohusa pijamam , depend im hazır. Kiyafetlerini yıkamak için dalan toz granül sabunu aldım. A101 e gelen küvet takımını aldım ama filesi hoşuma gitmedi içi köpüklü filelerden aldım civilden.Sadece anne çantası ile bebegimin bornoz takimi duruyor şimdilik