ggzemmj egeninincisii ay canım kendimmiş gibi sevindim bize de dua et 🌸 rabbim sağ salim kavuştursun 🤲🤲
Seda8308 egeninincisii Allah yardımcın olsun sağsalim bebişini kucağına alırsın inş🥰 Darısı diğer hamilelere olsun canım bizlere de dua et🤲🏻
Mila4 egeninincisii bende bu sabah dogurdum 7.bucukta,dogum hikayemi bende yazacağım.Allah senide kurtarsın canım nefes ve duş cok fark atıyor acılma da..💗
Dk72 Allah yardımcınız olsun işallah çok kolay bir doğum olur, sağlıkla alırsınız yavrunuzu kucağınıza 🙏