egeninincisii Az önce post açmıştım. Kontrole geldim. Doğum başlamış 2 cm açılmam varmış. Dualarınıza talibim🥰
Tugceecikk egeninincisii allah yardımcın olsun inş sağlıcakla gelsn bebiş 🤲🏻güzel doğum hikayeni bekliyoruz ❤️
minikkuzucukcyprus egeninincisii bir avazda sağlıcakla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi🥰🤲🏻Darısı başıma😅
Ssmmra egeninincisii ay canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah güzel haberlerini bekliyorum duam seninle 🥰💞
Sermec27 egeninincisii rabbim yardımcın olsun 🤲 🥰Allahım bizlere de anne olmayı nasıp etsin inşallah 🤲💜
Haceraknc Benm de 2cm acılmam, var ama sancım düzensiz o yüzden evde bekliyorum ama artk dogsun istiyorum lütfen dua edin artsın sancılarım
egeninincisii Haceraknc Suyum da azalmış ondan yatış verdi. Benim de geceye anca doğarmış , sancım çok ama bakalım 🤔
Pnar12016 egeninincisii sağlıkla bir avazda kucagına al inşallah canım 🙏🏻😻bütün hamişlere de dua et bizde 37+2 yiz hala beklıyoruz hiçbir tepki yok kızımda☺️😃