Merv3665 egeninincisii korkma canim Allahın izniyle hicbir şey olamayack inşallah iyi ıkın geçecek bende bu hafta gidecem 3 cm acikligim var
Sedaimm Hadi ben de doğurdum bebeğimi öptüm kokladım diye yaz buraya😍 cok duygulandım elim ayağım buz dedin ya ne bileyim kendimi düşündüm kesin senin gibi olurdum, güzel haber bekliyoruz 🤲