YaseminErol satıma göre 39 haftamda sezeryan oldum ama 38de önerilmişti 3800gibi doğru bebeğim korse gaz sorununu hallettiğim gibi sardım belimi eve gelince korse taktım hala karnımda evet ameliyat bitirdikten sonra o dev karnım inmişti benim kasılmam çoktu ayaklarım cok sisiuordu kasılmalarım bitti ama ayaklarım hala şiş bu ödem bi süre sonra geçiyormuş hemen geçmiyor ilk zamanlar 2 saatte bir bebeğini sen uyuşa dahi uyandırıp emzirmen gerek zombi gibi değilim sadece kalitesiz bir uykum var bölük pörçük sarılık olmaması vr kansekeri düşmemesi için doktorlar doğduğu gibi 2saatte biruyandırıp emzirmemizi şöyledi bu yüzden uyuşa bile uyandırıyorum