NurdanHakan yararlı bir başlık olmuş teşekkürler. Birkaç sorum daha var benim🙂
- Bebeğin ne kadarlıkken sezaryen oldun ve kaç kg doğdu?
-korse kullandın mı kullandıysan ne zaman başladın?
- Doğumdan sonra göbeğin inmiş miydi yoksa dedikleri gibi hala 8 9 aylık hamile gibi mi duruyordu?
- sütün hemen geldi mi ?
- vücudunda ödem olmuş muydu ve Doğumdan sonra geçti mi? Yüzün inceldi mi mesela? Benim dudaklar gözler balon. Eller ayaklar da tabi.
- bebeğin geceleri kaç saatte bir uyanıyor zombi gibi uykusuz dolaşıyor musun?
Sorularım şimdilik bunlar cevaplarsan sevinirim😊