Betim Mozi1605 ☺️☺️Ben canım , oğlum olacağını gördüm kaç kere hem de 😬sonuç oğlum oldu 😎hatta 16 günlük olduk teyzesi müthiş bir duygu sağ Salim kucağına almayı nasip eder inşallah rabbim 🤲🏻
Sahrammm Mozi1605 ben değil ama eşim hep kız gördü rüyasında sarışın hatta ismini de rüyasında görmüş. Kızım oldu sapsarı anası gibi isimde değiştirmedik sahra koyduk😇
M_N_R Mozi1605 Ben hamile oldugumu bilmeden 1 hafta once ruyamda eşimin beşikde kiz bebek sallayip uyuttugunu gordum.😊Şu an 39+2gunluk hamileyim🙈Kizimizi bekliyoruz🥰😍
Tgbaaaaaa M_N_R aaa ne tesadüf bende hamile oldugumu bilmeden kucagımda pembe kıyafetli bi bebek vardı cok geçmedi hamile oldugumu ögrendim 😍simdi 33+4 olduk kızımızı bekliyoruz🥰🥰
Tugbaali Mozi1605 ben gördüm 🙄 henüz hamile olduğumu bilmeden oğlum olmuştu ismiyle seslendim dogumhanede ve oglum oluyor😍
Ceylanaydemir Mozi1605 Bende erkek gördüm ilk hamile olduğumu bile bilmiyodum sonradan öğrendik oğlumun olucağını 🥰
Ipek0z Mozi1605 valla ben de rüyamda kız bebek görüyotum hep henüz 10 haftalığım ama belli olunca bi post açar söylerim😄😄
Gulsen4224 Mozi1605 ben 3 kere erkek bebek gördüm ogluşum oldu kız kardeşim de kız bebek görmüş bende onun kız bebeği olduğunu gördüm şuan minnak kızcesi var bence rüyana giriyor 🤭
Simal61 Mozi1605 canım rüyamda iki erkek ismi görmüştüm selim veya Yusuf olsun ismi diyordum ama kızımız olacak 32 deyim ☺️