Mozi1605 Kızlar 5 haftalık gebeyim :) rüyamda kız çocuğu gördüm acaba kızımmı olucak 😁 böyle rüya gören varmı?
Ogrtmnanne2 Mozi1605 ben değil de bizim de akrabalarımız hep kızımız olacağını görüyor ben de kız hissediyorum bakalım haftaya belli olacak 🙊
Byzaoz Mozi1605 bende ilk zamanlar erkek bebegimin olacağını gördüm. Doktorum kemik yapisina gore kiza benziyor dedi bu ay sonunda belli olacak inşallah nasip kismet Rabbim saglikla kavustursun yavrularimiza🤲
irva Mozi1605 Ben erkek bebek görmüştüm.Oğlum oluyor.Tabi rastlantı mıdır yoksa gerçek midir bilemicem.😊
plnmir Mozi1605 canım bende ilk haftalarda erkek bebeği görmüştüm rüyamda :) ama kızım olacak inşallah
Bircanaydin Mozi1605 bende hamile kaldigim ilk günden hep içimden kız bebek diye geçti annem ve cevremdekiler ben dahil rüyamda kız gördüm ve kız olacak bebişim iki erkekten sonra rabbim dualarimi kabul etti elhamdullilah
Tubis5712 Mozi1605 ben pek rüya gören biri değilim ama ne gördüysem çıktı kız bebeğimin olduğunu gördüm kızım oluyor :)) eşimin kuzenini hamile gördüm haberini aldım hamileymiş:))
GizemKadirr İlk öğrendiğim andan itibaren kızım olcagina emindim sanki. Öyle hissettim hep ve rüyamda da kızım olduğunu gördüm 🥰 vee prensesim olacak şükür annesini yanıltmadı 🙏🏻🥰