Kubra80 Burcu3506 hamile klmışım daha değerm yükselmeden baktık prolaktin yüksek bununla hamile olamazsn dediler aradan 2 gün geçti değerm yükseldi hamileymişim
Natuvane Burcu3506 benim de o civarlar seyrediyordu ama daha yükseğini de gördüm. Ilaç kullandım düştü hamile kaldım. Ama stres yapamsam ilaç etkisi de görürmüş sanki :)
Cngul Burcu3506 benimde geçen ay 33 du çok strese girmistim ondan yükselmiş 1.5 hafta doktorun dediklerini yaptım ilaç kullanmadim 12 ye dusmus bir kaybım vardı 8 ay oldu ama hayla unutamıyorum cok stres yapıyorum stres yukseltiyormus
Cngul Burcu3506 1.5 hafta ilişki yasak göğüslerine dokunma üzerine yatma banyoda lifler dedi sonra kan ver tekrar dedi dediklerini yapım verdim 12 ye düşmüştü