Burcu3506 benim de 40 çıkmıştı ilk testte on gün sonra tekrar gel ölçelim gelmeden üç gün dikkat edilecek şeyler vardı onları söyledi yaptım öyle gittim düşmüştü ilaca falan gerek kalmadı çok hassas bir hormon olduğu icin her şeyden etkilenebiliyormus