pPapatya Selinnusta Burun tıkanıklığı ve ağrılarım başladı. 34+2 yiz. Zaman geçmiyor 😫 Bir de ödem var 😬😬😬
Kdrfts Selinnusta iyiyiz canim sukur nefes darligim yok ama bacak agrilarim ve sisliklerim cok fazla sen nasilsin bebisin nasil 😍
Deniz14 Selinnusta 35+5 iyice ağırlaştım hantallaştım nefes darlığı yalancı sancılar tavan yaptı herkes her an doğurucam diye bakıyo😂 her şeyimiz hazır bir tek kızcemin gelmesi kaldı 🙈 Şafak 30 doğum 2 haziran gözüküyor ama sezaryen olucağı için mayıs ortası dedi doktorumuz bakalım ne zaman doğurucam🙈😂
ZeynepDemiraglar Selinnusta EveT nefes alamıyorum Korktum az önce dogum anında da boylemı olurum dıye Demek normalmış😊
Selinnusta Kdrfts benim ağrılarım magnezyumla geçti tutuluyodu kalçam hep bacağımın üstüne basamıyodum gece wcye kalktığımda magnezyum işe yaradı çok şükür 😊 onun dışında nefes darlıgım var geçen hafta başladı çok kötüydım onu da kan ilacını günde ikiye katlayınca azaldı😊
aysel1520 Burun tıkanıklığı, nefes darlığı, genital bölgeye şiddetli ağrı atakları ama kısa süreli, uykusuzluk, bir de geceleri sadece ağızdan nefes aldığım içim aşırı boğazım kuruyor ☺
MerveAkta 😂😂😂 alemsiniz kasık agrılarım oluyor benimde ama doktorum kasılmalarınız basladımı sizdede 😒
Selinnusta MerveAkta benim başlamadı kızlar bi sorum daha olacak sizde süt geldi mi hiç benim gelmedi sütüm olmıcak mı acaba
Bernadoruk 33 haftalığız bizde🤗valla nefes almakta zorlanyrm uyku problemim var daha çantamda hazır değil evi temizlemem lazm😂bir dokun bin ah işit 😂🤗
SedaTopgl Bernadoruk al bendende okadar 34+3 daha ne çanta ne temizlik ne ütüleyip yerleştirme zaman çabuk geçiyo artık başlamak şart🌸💐
Melikeemre Bernadoruk. Valahi bizde 34 haftaligiz evimin temizligi cok sukur biti bi bebisimin cantasindaki kiyafetler yikanip utulenecek. Bebisimu bekliyorum zaman gecmiyor 😐
HanifeOkutan Bernadoruk itiraf et hanileler ile konuşunca ya bir şey yapmamışım ne yapacağım diye bi korku giriyor mu ben de kendimce hazırlanıyorum sonra bi anlatıyor uygulamadakiler vayyyy anasını yandım ya hiç bir şey hazır değil diyorum 😂
Sara Uyuyamıyorum,bacak agrısı,nefes darlıgı bunlar cekiyorum.Ustune erken dogum riski uzaniyom bakalim nolucak.Insallah her kes icin iyi olur🙏
BurcuGztok Bahar temizligi bitti 💃 34 haftalik olduk bacaklarima kalcalarima kramp giriyo bileklerim ellerim uyusuyo 😞 nefes darligimizda var sonucta iki kisilik nefes aliyoruz bu durumlar normal 🙂 en kotusude zaman hic gecmiyor😌
Selinnusta BurcuGztok benimde öyleydi magnezyumla geçti allaha şükür ben daha temizliğe başlayaöadıö ilk boya badana yapılması gerek çoook iş var
Kdrfts Selinnusta bende kullaniyorum magnezyum sag bacagimdayken gecmisti simdi solda agrilar geziyor vucudumu insallah gecer 😊
aysel1520 Selinnusta kasılma sanırım ben de bilmiyorum genital bölgeye kadar ulaşıyo acısı kısa süreli oluyor iki güne bir falan
Deryademirel Selinnusta göğsünüzü üstten sıkarsanız biraz, geldiğini göreceksiniz. Sarı renkte oluyor kininde benimki öyle direk beyaz süt beklemeyin ☺ Gelmiyorsada kötü düşünme, kiminin geç gelirmiş
HanifeOkutan Selinnusta azıcık sıkarsan göğsünü gelir denedin mi?? Ama tabiki abartma süt değil de sarı sıvı😊😊
Ozlemr Bende 34+4 olduk çantam hazır değil henüz. Çatı ağrısı çok oluyor bende de vallahi ağrılar çok zormuş hemen zaman geçsin hafifleyeyim istiyorum artık kendimi zor taşıyorum resmen
Selinnusta Ozlemr aynen son zamanlar baya zormus allah yardımcımız olsun😞 hastane çantanızı hazırlayın bence 36. Haftadan sonra normal doğum zamanına giriyoruz ne olur ne olmaz😁