Gamzedemirr Angelada anladım sağolun , hiç üzülmeyin rabbim sağlıkla sıhhatle tez zamanda kavuştursun , hayırlısı böyleymiş minnoş yavru çabuk gelmek istemiş ❤️😍🥰🌺🌸
Angelada melegegebe bence gidip nst cektirin benim ara ara sertleşip duruyordu kasiliyordu sonra rahim ağzı açılmış ve 22 ml den serviks 8 e düştü
Annem1 Angelada Rabbim şifa versin, en kısa zamanda sağlıklıca kucagınıza almayı nasip etsin canım. Kaç kilo doğdu. Benimde 32 ye doğru çıktı erken riskim şuan 33+6yız. İğne ile duruyorum bende. İnşallah 37 den önce gelmez.
Mimarhanim Rukiye-PETEK-80 Allah’ım razı olsun canım 🙏🏻 Rabb’im hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Mimarhanim Tugba_58 Rabb’im seninde yardımcın olsun canım. Evladını sağ salim kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 Erken doğumunun sebebi belli mi. Ne zaman doğum yaptın. Bebiş kaç kiloydu ve durumu nasıl