Halidemat Angelada Benimde aynısı oldu bugün Doğum yaptım canım 28 haftalık .Küvezde Benim kızımda.Rabbim bize bağışlasın evlatlarımızı.Birbirimize dua edelim 🙏
Mimarhanim Angelada Rabb’im şifa versin canım. İnşallah tez vakitte kucağına alırsın sağlıkla 🙏🏻 durumu nasıl kaç kilo doğdu
rabiabzdmr Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah tez zamanda kavuşursunuz yavrunuzla😑❤️
Mimarhanim Halidemat Rabb’im evladını size bağışlasın canım. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏻 erken doğma sebebi neydi bebeğinin. Birde durumu nasıl kaç kilo doğdu.
Halidemat Mimarhanim amin canım bir anda sancılarım başladı sebebi yoktu .Rahim ağzı kısalmış durdurmak için 4 gün serum iğne hap her şeyi yaptılar ama bebek durmadı aşağı indi ve Doğuma aldılar 1410 gram doğdu
Mimarhanim Halidemat inşallah tez vakitte kavuşursun evladına 🙏🏻 bende hastanede yatıyorum erken doğum riskiyle. 27 haftalık olduk. 3 cm açılma var rahim ağzında
ZeynepAda33 Rabbim size bağışlasın inşallah🙏Duanın gücüne inanın.Hep iyi hep güzel düşünün en kısa zamanda bebeginize kavuşursunuz inşallah💞
Halidemat Mimarhanim umarım durdururlar benim sancım çoktu durmadı . Amin canım çok çok teşekkür ederim
melegegebe Angelada benim de karnimda kasilma gibi sey oluyor elliyorum biraz sert sonra yumusuyor geri agri sizi yok sizce korkmali miyim ? 22+2 haftalik. Bu arada Allahim bebeginize acil sifa versin en kisa zamanda toparlasin kucağınızdan ayri kalmasjn insaAllah🤲🤲🌼🌼
Angelada melegegebe bence gidip nst cektirin benim ara ara sertleşip duruyordu kasiliyordu sonra rahim ağzı açılmış ve 22 ml den serviks 8 e düştü
Ipek0z Angelada erkenciye bak ya dayanamamış 😍 allah analı babalı büyütsün inşallah canım hemen büyür de farkına bile varmazsın ♥️♥️
Cgdmcmn Angelada geçmiş olsun sağlıkla büyüsün kısa zamanda kucağına gelsin inşallah 🥰 30+4 de doğum yaptım bende bekliyorum sağlıkla gelsin evlatlarımız zamanında 🤲
sedasuzan Angelada hiç canını sıkma sen inşallah tez zamanda kucağına alıp seversin yavrunu doya doya rabbim başka dert vermesin canm
Cemremmm Angelada tez zamanda kucağına al inşallah koklaya koklaya op onu rabbim ayırmasın guc versin sağlık versin inşallah
Mimarhanim Rukiye-PETEK-80 Allah’ım razı olsun canım 🙏🏻 Rabb’im hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Gamzedemirr Rabbim tez zamanda sağlıkla kavuştursun , benim de erken doğum riskim var , 32+5 im çok korkuyorum benim de günlerdir geçmeyen sancılarım var , böyle erken doğum yapınca mecburen sezaryen yapıyorlar değil mi