Havagul Butterfly9 benim bacaklarım aşırı çatladı baştan aşagıya 3 aydır falan Bi anda kilo aldım. Sol bacagım da mos mor sizde de varmı böle bişey
Butterfly9 Havagul yok öyle bişey olmadı . Şekerim var maalesef diyet yapınca kilo bile veriyom .sadece karında sağ taraf😊
Butterfly9 Havagul keşke şeker çıkmasaydı da kilo alsaydım😑 çok zor çünkü gebelikte diyet. Sonra bir şekilde verirsiniz canınızı sıkmayın tadını çıkarın🙂
Merveturksoy melegegebe hala kasikta bide kilolu oldugu icin bana zulum oluyor inanki vallaha bian once gelsin artık doğum stresine girdim
melegegebe Merveturksoy ah ah bu kanamalardan risklerden ben de zaman su gibi aksin 38 39lar olsun da dogurayim istiyorum . Allahim sen yardimcimiz ol zirlastirma kolaylastir hayirla sinuclandir Rabbim 🤲🤲
CansuAbinik Havagul Benimde yaklaşık 5-6 haftadır kızım sırf sağ tarafta takılıyor😂 sağa yatıyorum belki sola geçer diye ama geçmiyor. Hep orada. Toparlanıyo birde orayı sertleştiriyor. Sürekli o kısmı tekmeliyor 😂
Havagul CansuAbinik evet benim de öyle aşırı sert oluyor. Çatlakma için sürdüğüm yag ile masaj yapıyorum da biraz iyi geliyor çekiliyor ordan
CansuAbinik Havagul Evet birde büyüdükçe alan iyice daralıyor ama hareketlerde sertleşiyor. Canımı çok yakıyo bu sıralar 🥺🥺
Merveturksoy Zeynozeze hicbir şey demiyorlar henüz pozisyon bastan beri normal doğum ama belirsiz çünkü devlet 4 kilo üzerine hicbir doktor doğru düzgün risk alıp normal yapmıyor malesef belirsizlik canimi skiyor hani kendimi neye hazirlicam i bilmiyorum