Ahh ahh gebeliğin başından beri sağ kasigimin üzerinde erkek bebek ve 3 hafta önden giden bir bebek düşünün ilk 7 ay tek skintim bacaklarım oldu orda bir sinire yatmış kalkmadı bacaklarım tutmadı şimdide aynı yerde yattığı yeri yırttı hep kasigim da 36 ya girdik ama bide bana sor inan ki uyuşuk tembel bir bebeğim var şu kadar soyleyim bizim delikanlı geçen hafta nts deyken uyudu düşünebiliyor musun o derece yerinden oynamıyor doktor deli oldu 😂 gidikliyor karnımı sallıyor yok 20 dk bizimkini uyandırmaya çalıştı dedim ben ne cekiyorum işte. 35 hafta lik ta 3800 kg di ağır olduğu için kaldırmıyor kasıklarim artık inan ki