Matmazel_ Bende 4 test yaptım silikti daha 2,5 haftalıkmış ondan öyle çıkmış hcg testi yapıyorlar ilk düşük çıkar dış gebelik ihtimali olmaması için 2 gün içinde 2 katı yükselmesi lazım tekrar kan isterler beklerim dersen 1 hafta bekle kan verme devamlı
AsyaMete Merhaba öncelikle hakkınızda hayırlısı olsun inşallah🙏benimde testim de silikti acaba diyordum 🙈 ama şuan 31 haftamdayım ,hayırlı haberler almanız dileğiyle.
Saby Kbrrrcnnn adetim den once bir kere yapmıştım hiç bişey gormedim yansıma vardı varla yok arası bende yok diye attım neyse adetimin3 gecikince bi daha yaptım bu kez silik çıktı
Kbrrrcnnn Saby anladım canım inşallah hamilesin sen 🤲 benim de adetime 5 gün var çıkmaz diye yapamadim testi henüz ama bahsettiğin ağrılar bende de var hamileysem çok tuhaf ama inanılmaz mide bulantım var gece bile uykudan uyandırıyor şu an için çok erken sanki mide bulantısı falan
Saby Benim ikinci hamileliğim olucak ilkinde bir aydan sonra basladıydı bulantılar bende YinedeRabbim gönlünüze göre versin
Birgul Saby dikkatli bir şekilde gideceksin ama mecbur keseyi görmek için kalp atışı için kan vermeden sağlıklı ilerlediğini anlayamazsın
Birgul Saby bi de haftasına göre silik olmasından anlayabilirsin, ben geçen ay 5. Haftada yaptım silik çıktı 2 gün sonra yaptım silik çıktı ki 5. haftada koyu olması gerekirmiş zaten adet oldum kimyasal geçirdim haftası da önemli yani