Bktbll bir şey demedi valla canım tam 34 haftalıkken doktor beni öyle bir korkuttu ki bu nasil bir bebek nasil bir bas iri ne kadar dedi bende hani önceki kontrollerde bir şey yoktu dedim sol böbreğinde büyüme vardı biraz dedi çok büyümüş bu bebek kan istedi net istedi tekrar tabi ben çok kötü oldum hüngür hüngür ağladım bu sefer nstde sanci cıktı alttan muane etti 3 cm açıklık var yat doğacan dedi.bende sancim yok hisstmyrm dedim bana diyor var sıkı olacak dedim ya olmazsa dedi suni verecem o zaman dogamazsan sezeryan olacak bende o zaman olmaz dedim eve geldim özele gittik özel dediki normal bir bebek sadece iri biraz 3 hafta önden gidiyor perşembe günüydü doktor doğum kanalına tam girmiş baskisi da gayet güzel dedi