39+3 üm ne sancı ne açıklık hiçbir belirti yok bebeğim 4 kilo boyu 53 cm ve baş çevresi 10 cm’yi geçmiş doktorum çatımın 4 kilo altına uygun olduğunu söyledi ama tabi şansını dene sancını bekleyebilirsin de dedi kendisi sezeryanı önerdi sancım gelmezse bu cuma sezeryan olacağım hakkımızda ne hayırlısı ise o olsun bazı şeyler maalesef elimizde olmuyor her ne kadar normal doğum istesemde oğlumun gelesi yok doğum kanalına indiği halde