Heheheh 3.bebek gelecek bana bnde de var o kaygi…halbuki ikincisi cok kisa sürdü sanci kismindan cok ikinmada zorlandim ve sonrası acisiz gecti..ikisi de guzeldi ama illa ki insanda kaygi oluyor sanirim. Bol bol dua ediyorum zaten hep hareket halindeyim spor namina😁 Allah hepimize ferahlik güç ve kolaylik versin