Reyyhan Allah’ım kolaylastirsin inslalah benimde hayırlısıyla bu hafta doğumum olacak ama ilkini yapmışsınız bazı arkadaşlarımızın dediği gibi yanlış anlamayın beni asla size nie paylaşıyorsunuz demicem ama sadece keşke böyle şeyler burda paylasilmasa benim.ilk doğum olacak çok aşırı korkuyorum bazi arkadaşlar öyle pozitif yaziyolarki doğumu insanı rahatlatiyolar keşke sizde bunu paylasmasaydiniz zaten bu ara berbat şekilde korkuyorum nebilim yaş olarakta kendinizden küçüklerde var burda benim gibi çok kişi vardır burda bişey yazarken herkesi düşünmek lazım 😑