Hll34 evet yaptılar ilk doğumum bebeğim 3.600 doğdu 10. Günde iyileşti tamamen diyenlere hayret ediyorum canı çok tatlı olan biri de değilim daha önce düşmüştüm diz kapağımda 15 dikişlik bir yara vardı o zaman bir haftada geçmişti ama bu geçmek bilmiyor ben ilk günler de kudret narı ile zeytinyağ kullanmıştım daha çok rahatlatıyordu ama bitti annemde köye gitmek zorunda kaldı kaynanam güya bize bakmaya geldi ama götünü kaldırdığı yok git al desem bulamaz beceremez cidden çok zorluyor beni doktor başka kremde vermedi