Ronyaseda Cansummm Bence hiç bir sorun da yok canim. Bana da günde 10 defa hissetmelisin diyorlar da ben günde 2-3 defa şiddetli hissediyorum yetiyor. Öyle hiç hareket etmiyorsa gün boyunca git tabi
Cansummm Ronyaseda bu kadar evhamlı olmak iyi değil aslında haklısınız. Ama işte gel anlat insan istiyor sürekli kıpır kıpır olsunlar. Çok sağolun 🙏🏻
Ronyaseda Cansummm Benimde baş aşağı göbek deliğinin o taraflarda hissediyorum ayaklarını bazen vuruyorum ayağını çekiyor başka yere 🤣
Nurcn Ronyaseda bende oralarda hissediyorm kaç haftalık seninki bide fazla haraketli değil günde 10 kez ediyomu saymadım ama etmiyor yani
Zynp01 Cansummm sevindm canım bnm serumla sancım düşmedi artto bebişin kalp atışları da düştü şimdi son kez nidicard denenecek açılma olursa doktor alcam çocuğu dedi
Cansummm Zynp01 aaaa gerçekten mi? Bugün mü olacak doğum? Bir de sen sancını hissediyor muydun kasılman falan fazla mıydı?
Cansummm Nurcn bende yeni görmüş olmama rağmen korktum açıkçası. Bir anlık birşey şuan sorun yok ama 1 saat sonra ne olacağını bilmiyoruz. 😔
Busraata33 Cansummm günde en az 10 kere hareket etmesi gerek bebegin, hergun takip etmen lazım eger bi sorun varsa ara doktorunu yada git canım,dr bana oyle demişti gece gunduz hareketsizlik hissettigin an ariyorsun yada geliyorsun demisti
Cansummm Busraata33 10 kereyi geçti canım günde gündüz daha iyiydi akşam saatlerine doğru yavaşladı sanki bir yerden bir yere geçişlerini ayaklarının olduğu yeri hissediyorum şükür sadece her zamankinden sanki daha güçsüz geldi ve evham yaptım 🥴
Cansummm Nurcn güzel haberlerle dönersiniz inşallah sizde 🙏🏻Çok zormuş şu son haftalar İnan hala aklım karnımda oturuyorum. Bir de arkadaşı duyunca kalp atışı düşmeye başladı vs diye keşke diyorum eve el doppleri alsaydım. Böyle zamanlarda iç rahatlatırdı.
Cansummm Zynp01 Allah yardımcın olsun peki her ihtimale karış ciğer geliştirici yapıldı mı? İnşallah açılman olmaz da biraz daha dayanırsınız
Cansummm Zynp01 anladım canım o zaman Allah’ın izniyle doğsa bile sorun olmaz inşallah🙏🏻 Yarın sorunsuz taburcu olursun inşallah🙏🏻🙏🏻