Cansummm Kızlar bütün gündür bebeğim pek hareketli değildi. Ufakta olsa hissettiğim için bekledim açıkçası akşam yemeğinden sonra soluma uzandım ve 1 saatte 7-8 hareket hissettim ama oldukça minik minik sert hareketler değil. Sizce gene de acile gitmeli miyim bilemedim 🤷🏼♀️ Hergün aynı olacak değil elbet ama bugün sakin olmasına çok takıldım.
Ronyaseda Cansummm Bence hiç bir sorun da yok canim. Bana da günde 10 defa hissetmelisin diyorlar da ben günde 2-3 defa şiddetli hissediyorum yetiyor. Öyle hiç hareket etmiyorsa gün boyunca git tabi
Busraata33 Cansummm günde en az 10 kere hareket etmesi gerek bebegin, hergun takip etmen lazım eger bi sorun varsa ara doktorunu yada git canım,dr bana oyle demişti gece gunduz hareketsizlik hissettigin an ariyorsun yada geliyorsun demisti
Cansummm Lovelion en son 10 gün önce doktora gitmiştim sorun yoktu dün de hareketleri gayet iyiydi ama bugün oldukça sakin ve güçsüz o yüzden tedirgin oldum. İnşallah dediğiniz gibidir
Cansummm Zynp01 evet sağolun okudum yazınızı bende gideyim içim rahat eder en azından kasılmalarım var zaten ama sancı mı değil mi bilmiyorum tabi 😔
Cansummm Kubraaa1 Nurcn Zynp01 kızlar şimdi çıktım hastaneden bir sıkıntımız yok çok şükür tembellik yapası tutmuş kızımın. Düzensiz sancılarım var doktor önemsiz dedi. Nasıl korkutuyorlar bizi bu minnaklar ödüm kopuyor birşey olacak diye.
Nurcn Cansummm bn dokununca haraket ediyor tepki veriyor ama bilmiyorum karnımın yan kısımları ve üstü bos gibi bide yani dönmüş mu oluyor onuda anlamdim
Cansummm Nurcn benimki zaten başaşağıdaydı. Ayaklarını midemin orada hissediyorum bende rahatsız ettiğim de kıpırdıyor ama güçlü değil o yüzden tedirginliğim.
Ronyaseda Cansummm Benimde baş aşağı göbek deliğinin o taraflarda hissediyorum ayaklarını bazen vuruyorum ayağını çekiyor başka yere 🤣
Zynp01 Cansummm sevindm canım bnm serumla sancım düşmedi artto bebişin kalp atışları da düştü şimdi son kez nidicard denenecek açılma olursa doktor alcam çocuğu dedi