Merhaba arkadaşlar bende bu durumdan müzdaribim malesef, önceki doğumumda çok kötüydü benimde neler denedim olmadı en sonunda genel cerrah a gittim - kortos-
adında bi krem verdi o rahatlattı, yalnız bende kaşıntı yoktu 4-5 göz dışarı çıkmıştı onu bu kremle ovalayarak içi koymaya çalışın demişti doktor hakikatten o şekilde toparladı bu krem yerine vazelinle de ovalayarak içine koymaya çalışabilirsiniz vazelinle olmazsa muhakkak bu kremi tavsiye ederim
-