svvlata Ahsend49 valla kıyafetlerin çoğunluğu e-bebekten alındı, ama tulumları minicity sitesinden aldım bide Koza bebekten 🌸🤗
ilkbaby svvlata ben aldığım yeni doganlari dün yıkadım ve gözümde daha da küçülmüş görünüyorlar 😊 iri bı bebek olsa bence onlari giyemez yine de bakicam artık