Duduars bir tane özel sebebi var canım diğeri de bize çok rahat geldi eşimle. Bir de kadın-doğumda gerçekten elektrik tutması çok önemli. Kimine göre çok iyi bir doktor kimine çok kötü geliyor. Asla çok kötü demem hemen ulaşabilme açısından çok iyi bir doktor ama bize fazla rahat geldi. Gerçekten çok memnun olanlar da var, birçok kişiyle konuştum hep Allah razı olsun diye anıyorlar. Benim eski doktorum ilk aylarda dahi çok detaylı anlatırdı, işte bebek şurda tutunmuş, düşük riski yok, şunu yeme bunu içme. Koray beyde o detayı göremedik biz