Esa Naciye89 ben doğumumu üni hastanesinde yaptım korunmayı sorunca doktor bana spiral tavsiye etti ilk dogumum 23 yaşındayım isteyene takıyorlar önümüzdeki ay taktircam inş
Zuhal2205 Alinmavisanırım en açıklayıcı seninki oldu canım sağol. Bişey sorcam ilişki sırasında falan koku yapıyomuş kanama oluyomuş falan sende bu tür şeyler oldu mu peki
Alinmavi Zuhal2205 hicbir sey olmadi. Hic hissetmiyorum yok gibi. Cok memnunum. O tarz seyler olabiliyormus ama nadiren. bazi bunyeler kabul etmiyor yada kayma olabiliyormus bunlar varolan ama dusuk ihtimaller. Cevremdekiler memnundu ben de memnun kaldim 1 ayi gecmistir taktirali.
Masum Zuhal2205 Bende 5 sene spiralle korundum özel hastanede taktırmıştım 6 ayda bir kontrole gidiyordum spiral İçin değil rutin kontroller gitmişken ona da bakılıyordu 5 sene önce 75 tl ye takılmıştı şimdi ne kadar bilmiyorum oğlum 45 günlüktü taktırdığımda
Alinmavi Naciye89 yok canim 3 4 dogumdan sonra takariz demek artik aile planlamasini baltalamak olur. Hic dogum yapmamis olanlara tavsiye edilmiyor diger korunma yontemlerine yonlendiriliyor. 1 dogum yapana gayet takiliyor hatta tavsiye ediliyor dogum sonrasi emzirme ve kullanim rahatligindan dolayi.
Naciye89 Alinmavi aa dogrudr ozmn bnm bildigim yanlısmıs oysa cok emindm kendme mantklı geldgi için sanrm😬 aile planlamasnda erkegin görev alması lazm bnce de en dogal yöntemle ama ikinci cocuga bile uzak olanlar varms esleri yüzünden umarm Allah isteyene istedigi zman evlat verir istmeeyene vermz ☺
Almiram Zuhal2205 mrb canım bende taktırdım 40 çıktı ondan sonra zaten Regl olman lazım takılması için yoksa canın acır ben sağlık ocağında taktım çokta güzel taktıklar gene gidip orda taktırcam
Merylu Zuhal2205 canım zaten dogumdan sonra tekrar kontrole gidiliyor diye biliyorum rahmin kendini toplamış mı falan diye bakıyorlar bence doktorunla konuş o sana söyleyecektir kocan sorarsada rutin kontrol dersin
Zuhal2205 Merylu evett bu çok mantıklı. Herşeyime benle geliyo umarım doğumdan sonraki kontrollerime gelmez 😂
Merylu Zuhal2205 benim eşimde öyle hep yanımda ama doktor altdan kontrol yapacagında dışarı çıkartıyor büyük bi ihtimal senin eşinide çıkartır 😂😂
Eroluntombisi Zuhal2205 canim erkeklerin hepsi oyle sanirim benimki en az 4 diyor bende sen dogur o zaman dedjm 😂😂😂
Aliasaff deletedmom23 konuştuk ama Türkiye de eş imzası istiyorlarmış böyle şeyler için yaşım daha 21 2. Çocuğu düşünmek değil işime devam etmek istiyorum
Alinmavi Aliasaff yok canim es imzasi falan istemiyolar. Direkt gidip 5 dk da taktirabilirsiniz spirali. Bence esten gizli yapilmasi dogru degil ama kimse saklamak istemez cok mecbur kalmasa heralde. Zaten cocuk her iki eş de isterse olur ben cocuk istiyorum deyip esi zorlamak hem aileye hem cocuga kotuluk.
NurEmree Valla ben bile düşünüyorum açıkçası taktırmayı 3-4 yıl kdr hamilelik düşünmüyorum 37+4 haftalık suan hamişim😍 9 gün sonra doğumum war hayirlisiyla 💙 ben risk olmasn diye sağlık ocagi dewlet hast yerine özelde yaptirirm nolur nolmaz🙄