Zuhal2205 ben yeni taktirdim. Dogumdan 6 hafta sonra takikiyor. Saglik ocaklari da takiyor ucretsiz ama ben guvenemedim dogumumu yaptiran doktoruma taktirdim 200 tl ucreti. 6 haftam dolunca gittim 5 dk lik is. Dogumhaneye girince psikolojim bozuldu biraz ama kizimi ilk gordugum yere baktim ve gecti. Doktor rahimi gorebilmek icin bisey takiyo sadece o birazcik canini acitabilir dedi hemsire ama hic acimadi sadece hissettim. Spiralin takildigini falan hic hissetmiyosunuz zaten. Hemencik bitiyor. Sonrasinda birazcik kanama oluyor birkac gun. Kiminin sadece o gun oluyormus. Benim ic dikisim coktu oralar da kanamis ondan bikac gun surdu. Sonrasinda hicbir sey hissetmedim cok rahatim. Korkulacak bir sey degil yani. Emzirirken ilac kullanilmayacagi icin en rahat korunma yontemi. 👍