Kaderaras geçen bende de aynısı oldu 2 3 kerede sancı girdi dontoruma aradım biz şehir dışında olduğumuz için hemen acile gitmemi nstye bağlanmamı istedi ve hareket azlığı devam ederse evde durmamı acile veya hemen buraya gel dedi gittik nst ye bağlandık bebek hareket etmeye başladı ve sancı çıkmadı herşey normal dediler eve gönderdiler bence hastaneye git hemen