Kaderaras canim bendr gecen hafta doktoruma sordum benmde arada oyle oluyor doktorum gayet saglikli oldugunu gunde 10 kez hareket ediyorsa korkmamam gerektigini soyledi gun icinde 10 dan az hareket hissedersen korkmamiz lazim dedi hatta bugun bnmde cok az hareketlidyi prensesim ama aradada olsa bi tekme hafifte olsa yiyorum sert bjr sekilde olmadan dun hareketliydi ondan onceki gun de cok az harektleriydi sanirim yerleri daraliyo artik fazla hareket edemiyorlar 37+0 im bugun bende cikolata yiyip soluna uzan karninla oyna salla biraz bastsir rahatsiz et ozaman tepki verir canim bnmki oyle azda olsa tepki veriyo o donemlerde