Geçen hafta plasenta rahme dayanmış dedi doktorum sezeryan olabilirsin dedi ama cok erkenmiş daha çünkü bebekler hep dönüyor moralinizi bozmayın kızlar bol bol dua edin kendınızı yormayın bırakın eviniz bok gotursun bizden kıymetli mi yahu :) rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin bebeklerimizi inşallah sağlıcakla kucağımıza alabiliriz