alkilic yani dönebilirde tabi , ama çok erken değil aşağı dönmesi o şekilde kalması iyi bence benim bebeğim 22 haftalıkken başını aşağa döndürmüştü çok panikledim acaba bişey olur mu diye ama 26 haftalıkken yine yukarı dönmüştü bu defada ya doğum pozisyonu almicak mı niye yukarı dönmüş diye üzüldüm bi ay içim içimi yedi acaba yine aşağı dönmüşmüdür diye 30 haftamda yine aşağı dönmüştü şuanda hayla aynı şekilde inşallah pozisyon değiştirmez bebekler yerleri geniş oldummu bolbol dönüyor