Tugba_58 Sen içini ferah tut iyidir o mutlaka minik kalbinden öperim ❤ hastaneden sağlıkla çıkarsınız inşAllah. Okunmuş yasinim var adıyla dua ederim buğün inşAllah. Allahım sizin gönlünüze ferahlık versin kuzucuğunuzunda gücüne güç versin sarılın huzurla inşAllah 🤲