Ben önceki gebeliğimde metrolife Gülsüm hanıma gidiyordum,biraz ilgisiz geldi,o dönem denemek için Mehmet ağar a gittim,ama aşırı kalabalıktı hastane,çok hastası var,doğal olarak ta muayene çok kısa sürmüştü.kanamam olunca apar topar metrolife gittim gece şuna hanım nöbetçiymiş,o yaptı kürtajı,çok temiz yapmış işini,o konuda bişey diyemem ama sonrasında kontrole gittiğimde bilgisayardan banka faizlerini araştırmakla meşguldü pek ilgilenemedi🙄 şimdi de Kadir yamana gidiyorum,evet biraz kısa sürüyor muayeneler ama en azından işinin ehli diye güveniyorum,hızlı hızlı da olsa birçok konuya değiniyor