yasemin333 muayene ücreti 150 ydi durup dururken 200 yaptı. İlgilense gözüme gelmez inanın. Ama iki dakika bile yanında duramıyoruz başından atar gibi bakıyor. En son cinsiyeti için gittim. Ama cinsiyeti öğrenmeye geldik demedim. Zaten söylemeye fırsatım da olmadı. Çünkü adam akıllı konuşup konuşturmuyor. Tavır aynen şu
cinsiyet kız herşey normal suyu iyi bir ay sonra tekrar görüşürüz. Şok oldum. Belki eşime evde sürpriz yapacaktım ya da eşim bana yapacaktı. İnsan bi sorar tahmin vardı planınız var mı öğrenmek ister misiniz. İlgi alaka sıfır. İkili test zamanımda gelmişti
hiç yaptırmak isteyip istemediğimizi sormadı. Onun o tavrı karşısında bende konuyu açmayı unuttum. Doğumumu bu derece ilgisiz düşüncesiz bi doktor yapsın istemiyorum