Esila454a ayyy ya boşuna sancısı çekip sezeryan olmak istemiyorum bir kaç gün daha bekleyelim derim doktora herşey yolundaysa ama o beklemek istemez kesin 40+2 Olcam çünkü,off ya gidince bir baksa ve 4 cm açılma var dese ayyy ne güzel olur hiç sanmıyorum ama umut işte 1 cm bile açılmamış dicek gibi hissediyorum