İyi geceler kızlar, bu postu açan doğuruyormuş bende açayım dedim 🤪 Gecenin bu saatinde tabi ki tuvalete kalktım, artık gece 2 kere sancılı bir şekilde uyanıp Allah Allah bu sancı da nesi diyorum tuvalete gidince geçiyor, idrar torbası baya sancı yapıyor bekleyince 🤦🏻♀️ 39+1 im ve 38+4 te en son bebek kanala yerleşmemişti 1 cm açıklığım vardı, son 2 gündür vajina bölgesinde bir doluluk yürürken önceden olmayan kasıklarda batma var. Karnım hala düşmedi ama annem daha var bence doğuma diyor. Karnı düşmeden bebeği kanala yerleşen var mı aranızda 😂 Yada bu doluluk ve ağrılar kanala yerleştiğinin habercisi mi? Pazartesi günü randevum var o gün öğreneceğim yerleşip yerleşmediğini. Her gün 5-6 hurma yiyorum, pilates topunda hareketler yapıyorum, merdiven inip çıkıyorum, squat yapıyorum.. Bunlar dışında bir atraksiyon yok beklemedeyim sağlıkla gelsinler inşallah 🙏