Yesimdemirkol çıktı mı ameliyattan bebeğiniz inşallah sağlıcakla atlatmıştır kuzucuk korkmayın inanın bizim sıpa 9yaşında şu an o kadar çok ameliyata girdi çıktı ki aşı yaptırmak gibi bişey haline geldi artık, en hafifiydi bağırsak ameliyatları. Şu an üzülmenizi anlıyorum ama ağlayıp kendinizi yıpratmanız bebeğinize fayda değil aksine zarar verecek sütünüz kesilirse o bağırsalar nasıl toparlanacak o ameliyatın etkisini nasıl aşacak bebeğiniz. Annemde çok üzüldü ağlado başlarda sütü kesilir gibi oldu sezaryen doğumdu bide üstelik kardeşim doğumdan sonra direk ameliyata alındı bikaç saat içinde yani hiç emzirme şansı da olmadı sağma makineleriyle 5ml 10ml azar azar süt topladık başta mama verildi ama bebeğine kavuşunca inatla emzirdi günlerce hem mama hem anne sütü aldı ama ameliyat sırasında bozulan bağırsak florasının düzelmesi ve sağlıklı bağırsak gelişimi için anne sütü çok önemliydi her bebek için olduğundan daha değerli şu an sizin sütünüz bebeğiniz için lütfen gözünüzün yaşını silip iki saatte bir sanki bebeğiniz emiyomuş gibi sağın sütünüzü. Kucağınıza almanıza izin verdiklerinde bebeğinizin ilk arayacağı şey teninizin kokusu ve sütünüz olacak. Dışardan konuşan biri olarak düşünmeyin nolur yaşadıklarınızın birebir şahidiyim hissettiklerinizi o kadar iyi anlıyorum ki bebeğinizin küçücğk bedeniyle ameliyat olması fikrinin nasıl canınızı yaktığını, ayrı kalmanın hasretini, ilk defa başınıza gelen bu şeyin korkusunu inanın o kadar iyi biliyorum ki bilen birisi olarak tek söyleyebileceğim şey lütfen sütünüzü koruyun inanın bebeğiniz için hayatınız boyunca yapabileceğiniz en büyük iyilik bu olacak. Siz annesiniz tahmin ettiğiniden hissettiğinizden çok çok çok daha güçlüsünüz lütfen tüm gücünüzü bebeğiniz için sütünüzü korumaya yoğunlaştırın. Beslenmenize dikkat edin iki saatte bir sütünüzü mutlaka sağın, annem göğüsleri kanaya kanaya sağardı sütünü ama ilk emzirdiği anda kardeşimin o göğüslere nasıl sarıldığını bi görseydiniz ne demek istediğimi çok iyi anlardınız. Allah şifa versin en kısa zamanda kucaklaşırsınız inşallah sizede güç versin inşallah dualarım sizinle.