Funda50 Hoppymom1 çok goş bence benim listemde vardi ipek kızım diye severim diyodum ☺️ Elif sare de karar kıldım
Sozipek Hoppymom1 çok güzel 👍 benim de 23 gün sonr kızım olacak aşını da ipek koyacağız allah nasip ederse🌼🌼
Ftmozyrt çok güzel bnada çok naif hanım hanımcık geliyo. sıradan isimler daha çok hoşuma gidiyor bnde kızıma İpek sena 🌼 koyacam İnş 35. Haftadayız sağlıkla gelsinler İnş 🤗
papatya35 bence çok zarif bir isim ben düşünüyorum ,eşim sarışın ben beyaz tenliyim eşime benzerse sarı olursa hele kesin ipek koymayı düşünüyoruz ipek gibi saçları olsun diye 🙈🥰
Matmazella papatya35 😄😄😄 bende o hayallerler koydum adını saçlarını tarar koklarken ipek kızım mis kokulum derim dedim ama kızım kel doğru hiç saçı yoktu daha yeni çıkıyor. Eşim beyaz tenli bende sarışınım ikimizde saçsızmışız doğduğumuzda🌸
Gumball Hoppymom1 bir aile dostumuzun kızının ismi ipek. Elimizde büyüdü ve şuan güzellik yarışmasına katılsa ilk 3 e girer herhalde, o kadar güzel ❤ karakteri de çok saygılı ve sevgi dolu. O nedenle ipek ismi bende hep çok güzel çağrışımlar yapar.
Gulsaharal Hoppymom1 bende bebeğime İpek ismini koyucam bence nayif asil kibar ve kulağa hoş gelen insanın içini yumuşatan bir isim bence
Matmazella Imfromlastnight aynen katılıyorum artık çocuklara ismi ile seslenirken şekilden şekile girer olduk ☺️
papatya35 Matmazella olsun ama nasılsa çıkacak saçı bebekken önemli değil yine ipek kızım diye seversiniz 🥰🥰
Bebegm42 Hoppymom1 Elif yağmur dusunuydum ama bir türlü karar veremedim ipek güzel inci de güzel gökçe bende isimde kararsızım az kaldı ama ben hala karar veremedim
Hoppymom1 Bebegm42 Eşiniz elif istiyorsa tek isim koyun yanına isim arıyorsanız elif ada olabilir bence