Hoppymom1 söylenişi çok güzel bir isim ama ben isimlerin anlamlarına inanırım. Korkutmak istemem ama İpek ismi sadece ipek böceği falan değil aynı zamanda narin, hassas demek. Benim adım ipek, sadece ben değil tanıdığım tüm ipeklerde illa bir hastalık var 🙄 doğmamla hastalanmam bir olmuş yani 23 yaşındayım doğduğum gün itibariyle kendimi bildim bileli hastanelerdeyim hep. Adaşlarımda da gördüm bunu 5-6 ipek falan tanıdım hepsi de çok hassas ve hasta. Birinde çölyak var birinde akdeniz anemisi falan. Beni ismim korkutuyor artık